Viktig information!

Hej alla underbara läsare! Jag vill bara berätta att det kommer vara väldigt dålig uppdatering dom här två, tre veckorna som kommer. Jag har mycket i skolan eftersom allt ska avslutas vilket innebär prov och ta hem om man inte är klar med något. Sen är jag på dansgenomdrag, staging och massa sånt till våran "show" vi ska ha. Och min brorsa tar studenten! Och sen så har jag ju faktiskt ett liv vilket innebär att jag umgås med kompisar och hittar på saker precis som ni! Jag ursäktar och jag är ledsen för att det kommer bli så. Jag kommer försöka att lägga upp ett kapitel per dag men det kommer inte alltid gå, som dom här dagarna. Tack alla fina läsare som stannar kvar, har tålamod och kanske till och med förstår! Tack och kram// Bella :-D<3

Kommentarer
Postat av: Bemzii

Bara det kommer mer någon gång blir jag nöjd:3



Du måste ju också få ha ditt liv irl<3

2012-05-28 @ 22:44:15
URL: http://mspbemza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0