I can't love you more than this! Kap.30 Ps: sorry

Jag kunde inte fatta det. Min morfar hade cancer.
-Hur länge har han kvar att, att leva. Sa jag utan att ens vilja säga det.
-Någon vecka. Sa mormor och kramade mig.
-Nej, nej, nej! Varför är du här morfar!? Du måste ju ligga på sjukhus! Skrek jag, ställde mig upp och började gråta. Jag började gå runt i en cirkel. Jag visste själv inte vad jag gjorde. Jag kunnde inte kontrollera mig själv. Jag började gråta ännu mer. Jag tog tag i en stol och välte den.
-Vanessa ta det lugnt. Sa mormor och började själv gråta.´

Det hade nu gått 3 dagar sedan jag hade fått reda på att morfar skulle dö. Och jag hade inte lämnat rummet någon gång. Killarna var ute på en mini turné, så dom hade inte kunnat hälsa på mig. Jag hade bara haft min gitarr som jag suttit och spelat på timme ut och timme in. Snart kunde jag hela Upp All Night albumets låtar.

 Jag fattade inte att min morfar skulle dö. En av personerna jag älskade mest i hela världen skulle dö. Försvinna! Jag kände tårarna bränna i ögonen, men jag lyckades ändå inte gråta. Jag hade väll gråtit för mycket antar jag? Om man nu kan göra det?
-Vanessa? Hörde jag mormor ropa. Jag reste mig upp ur sängen och öppnade dörren till mitt rum.
-Vad är det? Sa jag med hes röst. Jag hade skrikit så mycket när jag var ledsen så att jag blev hes.
-Du har besök! Svarade hon.
-Va? Sa jag men upptäckte att rösten nästan var helt borta. Jag sprang in på badrummet och kammade igenom håret, sen sprang jag in i Walk In Clothesen och satte på mig ett par jeans och en vit t-shirt. Sen sprang jag ner, i dörren så stod Louis.
-Louis, what, what are you doing here? Sa jag och försökte att inte låta så hes.
Han kollade på mig och sa:
-I heard what had happened, and i wanted to help you and be here four you. So i booked a flight and flied home, just for today. Harry could not come with, cause without him on the concerts it should'nt be so much song. Sa han och kollade på mig.


AHHH!!! Herregud vad har hänt med mig?

Nejmen allvarligt dalat, jag har inte uppdaterat på typ år.
Anledningarna dom första dagarna var för samma anledning som alla andra novellbloggar om 1D i Stockholm, killarna var här! Och jag lyckades se dom 4 gånger, Zayn 5. Haha ja jag har sett dom! :D Så jag spenderade hela dagarna där när jag inte var i skolan.
Sen dagen efter dom åkt hem åkte jag till landet och stannade där i några dagar, och det fins inget internet där så jag kunnde inte uppdatera. Men nu är jag tillbaka! Ja jag kanske förlorade några läsare, men det kan jag inte haka upp mig på! Sorry sorry sorry! Kan inte säga så mycket mer! Jag lovar bättre uppdatering i framtiden!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Äntligen! :D Har saknat dina inlägg, kul att du hann se killarna!

Fick någon autograf ? :)

2012-05-19 @ 20:39:42
URL: http://onedirectionnovellsswe.blogg.se/
Postat av: Bemzii ♥

MER:D, åhh, jag hade också velat se dom:c

2012-05-20 @ 00:15:54
URL: http://mspbemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0