I can't love you more than this! Kap.28

När vi satt i bilen på väg hem så upptäckte jag att jag hade glömt min mobil i mitt gamla hus. Hur lyckas man? Jag bad killarna köra förbi mitt gamla hus och dom lydde mig.

Jag gick av bilen och sprang fram till dörren, jag öppnade den och sprang in. Jag kollade runt i huset efter min mobil men kunde inte hitta den någonstans. Plötsligt så hörde jag en röst bakom mig som sa
-är det den här du letar efter? Jag hoppade till lite och vände mig och såg Alex stå med min mobil.
-Ehh, aa. Men vad gör du här? Frågade jag honom.
-Jag såg på twitter att ni skulle hit, så jag tog mig friheten och åkte hit. Svarade han
-Men det skrev jag ju för länge sen. Sa jag.
-Jaha, men jag såg det inte förns för några minuter sen. Sa han och himlade med ögonen.
-Men hur kom du in hit? Och varför åkte du ens hit? Frågade jag.
-Du lät dörren stå öppen, och jag vill ha min hämd! Svarade han snabbt. Typiskt mig att glömma att stänga dörren! Men vad ville han ha hämnd för? Då slog det mig! För det som hände på cafét häromdan! Jag såg Alex börja gå mot mig.
-Men Alex gå ut härifrån! Vad håller du på med? Sa jag lite panikslaget.

Han tog tag i mina händer och drog mig längre i i huset, bort från alla fönster och dörrar, in i köket.
-Släpp! Skrek jag och försökte ta mig loss, men jag lyckades inte. Alex drog mig ner på golvet och kysste mig.
-Sluta! Skrek jag och drog undan huvudet.
-Så det är så du vill ha det? Sa han och tog upp något i fickan. Det var silvertejp. Han tog en bit och satte den för min mun. Och sen örfilade han mig, jag försökte skrika. Men lyckades inte.

Harrys perspektiv:
Vanessa had been gone for a while now. Had something happened to her?
-I go and look after Vanessa. I said and everybody said yes. I walked in to the house and herd a voice that said something on swedish that i didn't understand. But it was not Vanessa, it sounded like Alexs voice. No not Alex!
-Vanessa! Where are you?! I screamed and i walked in to the kitchen. On the floor Vanessa sat with blood in her face and in her knees Alex sat and kisssed her like everywere.
-What the fuck are you doing! I screamed and pushed Alex of Vanessa.
-If you not leave now i call the police! I screamed and saw that he started to run. I took of the silver tape of Vanessas mouth, looked her in the eyes and said
-Is everything okay?
-Yeah...im just... a bit... Scared... She said and looked down in the floor.


Förlåt för att det inte kom upp något kapitel igår, men först var jag i skolan, sen dans och sen shopping! Men nu är jag tillbaka! 6 kommentarer och det kommer ett nytt kapitel imorgon!
:D <3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

MERMERMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-05-08 @ 17:17:09
Postat av: matti

bra bella men det står kap 9 istellet för 8

2012-05-08 @ 17:17:48
Postat av: Bemzii<3

Mera :3

2012-05-08 @ 17:52:41
URL: http://mspbemzan.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ska inte det här kapitlet heta "kapitel 28" efter som förra hette " kapitel 27"?



Bra kapitel :D

2012-05-08 @ 19:27:44
URL: http://onedirectionnovellsswe.blogg.se/
Postat av: Stellobello

Mer:D

2012-05-08 @ 20:34:56
URL: http://stellos.blogg..se
Postat av: Alwis!!!

Bra Bella :) men kap. 29 ? Lite fel tro ja nog ...

2012-05-08 @ 21:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0