I can't love you more than this! Kap.29

Jag hade förklarat för alla vad som hade hänt och berättat att jag mådde bra. Alex hade delvis slagit mig blodig och försökt göra lite andra saker, men jag klarade mig. Harry ville ringa polisen men jag sa att det var okej. Han skulle nog inte röra mig igen. Hoppas jag.

Vi stod nu på flygplatsen påväg tillbaka till England. Jag började gråta och såg att Frida också började göra det.
-Hur ska jag klara mig utan dig Vanessa? Sa hon och båda började skratta lite
-Vi träffas ju på påsklovet! Sa jag och log.

När jag hade sakt hejdå till Frida så gick vi på planet. Vi kollade vart vi skulle sitta och letade rätt på platserna. När jag såg min plats så blev jag ganska chokad.
-Fanny!? Sa jag förvånat. Hon skulle sitta på platsen bredvid mig.
-Hej Vanessa! Vad kul att träffa dig igen! Sa hon och log mot mig. Louis kom fram till oss och kollade på Fanny.
-Hello, i'm Louis! Sa han och kramade Fanny. Sen gick han och satte sig vid sin plats.
-Så vart ska du då? Frågade jag henne.
-Jag ska hem. Sa hon och skrattade lite.
-Hem? Bor du i England? Sa jag och log.
-Japp! Det har jag gjort hela tiden! Sa hon och skrattade lite. Louis vände sig om och kollade på oss.
-So, what are you girls talking about? Frågade han.
-Not so much! Sa jag och såg att Louis kollade med en speciell blick på Fanny. Vad ska det betyda?

Planet landade och vi åkte hem. När jag kom in i huset så fick jag två bamsekramar av mormor och morfar.
-Så gumman, ska vi sätta oss ner och prata lite. Vi har bakat och vi har en överraskning till dig! Sa hon och ledde mig ut till vardagsrummet. På bordet så var det fullt med bakelser och godis.
-Men mormor! Varför har ni gjort allt det här? Frågade jag och sprack upp i ett leende.
-Vi ville bara göra dig glad sa hon och log mot mig. Jag tog en bakelse, och mormor tog fram ett litet kuvert. Jag öppnade det och där i låg det 3 biljettr till Berlin i 4 dagar.
-Men gud! Tack så mycket! Men varför ger ni mig dom här? Ni hade inte behövt! Sa jag och kramade mormor och morfar.
-Det var så lite gumman! Vi ville bara ge dig en liten upplevelse! Dom andra biljetterna är till Frida och Harry! Sa hon och kramade om mig.
-Gumman sätt dig ner. Sa morfar sen och kollade allvarligt på mig.
-Vad är det? Sa jag och blev lite orolig.
-Jo det är så, att din morfar plötsligt svimmade häromdan... Började mormor men jag avbröt henne
-VA!? Varför det? Morfar hur mår du? Sa jag chockat.
-Låt mig berätta klart. Sa mormor och fortsatte.
-Och då så ringde vi sjukhuset och morfar fick åka dit direkt. Och då fick vi reda på att morfar har en väldigt allvarlig, allvarlig cancer. Sa hon och alla blev tysta.


Nej vad händer här!?
Haha jag vet att många märkte att jag hade skrivit kap.29 på kap.28, men har ändrat det nu!
7 kommentarer och det kommer ett till kapitel imorgon! :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEr

2012-05-10 @ 17:27:01
Postat av: matti

grymt bella

2012-05-10 @ 17:27:37
Postat av: Hanna

Mer

2012-05-10 @ 18:35:48
Postat av: Lisa

Asså ofta hur har du kommit på allt? Fääätt duktig ju!

2012-05-10 @ 20:12:44
Postat av: Lisa

Oso glömde jag skriva att jag vill ha meeeeeer! Hihi ^^

2012-05-10 @ 20:14:12
Postat av: Fanny

Mer jag döööör annars <3

2012-05-11 @ 07:03:33
URL: http://onedirectionnovellsswe.blogg.se/
Postat av: Anonym

MER!

2012-05-11 @ 17:26:15
Postat av: Alwa!!!

Älskarej bara för att du e bääääst!!! MER

2012-05-13 @ 14:40:29
Postat av: Lisa

Asså seriöst skriv mera NUUU!

2012-05-14 @ 20:08:35
Postat av: Fanny

Meeeeeer ;D

2012-05-17 @ 09:29:43
URL: http://onedirectionnovellsswe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kommer sluta läsa din blogg om du inte uppdaterar i dag

Allvarligt ! Din uppdatering suger :(

2012-05-17 @ 16:58:55
Postat av: Anonym

Du förlora nyss en av dina läsare

2012-05-18 @ 10:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0