I can't love you more than this! Kap.26

Harry och jag åkte till en park efter studion. Vi behövde prata med varandra utan att hela Sverige såg på. Vi satte oss ner på en bänk och Harry berättade vad som hade hänt. Den där tjejen hade kysst honom utan att han fattade någonting, och han hade inte tid att säga till henne eftersom han skulle sjunga. Och på klubben så hade han varit full och han kunde inte kontrolera situationen när hon kom fram till honom och kysste honom, igen.
-I feel so bad, i'm so sorry that i didn't listen to you! Sa jag till Harry! Vilken hemsk människa jag är! Jag gav honom ingen chans att förklara för mig! Jag vet inte varför, men jag blev så arg på mig själv så att jag började gråta.
-What is it Vanessa? Sa Harry och torkade bort en tår från min kind.
-I'm an idiot! I didn't give you a chanse to explain! Sa jag och torkade bort mina tårar.
-But Vanessa, you have right to be mad at me! Sa han och log lite, sen kysste han mig på kinden.

Nästa dag så var allt som vanligt igen. Killarna och jag var bästisar och Harry var min pojkvän! Vi hade bestämt att, jag killarna, och Frida skulle åka till mitt gamla hus och kolla. Alla möbler stod ju kvar och så.
På vägen till mitt hus så gick jag in på twitter och twittrade:

Påväg till mitt gamla hem och ska visa killarna! Allt är äntligen som vanligt igen! ^^ <3

Jag öppnade dörren, tog av mig skorna och rusade in. Allt såg precis ut som när jag åkte, förutom att mamma, pappa och deras resväskor var borta. Dom vita väggarna i hallen, fotona på mig som bebis som hängde i vardagsrummet och mina dansskor som låg på golvet! Jag sprang in i mitt rum och såg att allting var kvar! Mina gamla posters på Miley Cyrus, mitt vita bord som jag klottrat ner namn på folk jag har varit kär i och massa annat!

Fridas perspektiv:
Jag och killarna gick efter Vanessa som hade sprungit in i sitt gräddvita hus. Jag var först upp för trappen och jag gick in i hennes rum. Jag såg att Vanessa satt och skrev på sitt vita bord som hon brukade skriva namn på folk hon var kär i på. Jag gick fram och kollade och såg vad hon skrev. På bordet stog det nu ett nytt namn: Harry Edward Styles


Jag vet att jag är sämst på att uppdatera och det här blev ett ganska kort kapitel! Men jag är så otroligt upptagen nu när skolan snart slutar, det är nästan stressigaste tiden på vårterminen. Då ska man ha massa prov så att lärarna kan ge en ett slut betyg, och allt man missat måste man ta igen, och man har massa uppvisningar på sina aktiviteter m.m. Men jag lovar att bättra mig! Om ni kommenterar mycket så ska jag försöka hinna med ett till kapitel idag! :D <3

 


Kommentarer
Postat av: Stellobello

Mermermer!

2012-05-05 @ 16:39:38
URL: http://stellos.blogg.se/
Postat av: Alwa !!!

SÅÅÅÅ BRAAA !!! LOVE IT <3

2012-05-05 @ 18:36:15
Postat av: Bemzii ♥

MER!<3

2012-05-05 @ 23:08:37
URL: http://Http://mspbemzan.blogg.se
Postat av: Fanny

Jätte bra !! MER :D

2012-05-06 @ 10:25:59
URL: http://onedirectionnovellsswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0