I can't love you more than this! Kap. 33

3 dagar senare:
Vanessas perspektiv:
Killarna hade verkligen varit till stor hjälp när det gällde morfars död, men den som hade varit till störst hjälp var mormor. Även fast hon själv var ledsen så hade hon funnits där för mig, vilken tid det än var.

2 dagar senare:
-Hi baibe, how do you feel. Sa Harry, satte sig bredvid mig och flätade ihop våra händer.
-A little better sa jag och tvingade fram ett leende, jag kunde inte vara ledsen för alltid. Harry pussade mig i pannan och kramade om mig. Jag kände en tår som föll ner från min kind. Sen kände jag en tår på min hand, men den kom inte från mig. Jag kollade upp och såg att Harry grät.
-Harry what is it? Sa jag och kollade oroligt på honom.´
-It's just, that i hate to see you sad. Svarade han.
-Aww! Sa jag och vi möttes i en kyss. Den där stöten som jag alltid fick när jag och Harry kysstes gick igenom mig igen. Jag blev glad så fort jag var med Harry, jag skulle klara av det här!

Harry och jag bestämde oss för att åka och äta ute. Vi hoppade in i bilen och körde till Nandos. Vi beställde vår mat och sen loggade jag in på twitter. Jag hade knappt kollat mina mentions sedan jag kom till London. Jag kollade på en bild på mig och Harry, vi kysstes. När jag kollade på bilden blev hela jag varm, tills jag såg kommentarerna.
-Shes ugly and fat...
-They are beautiful together! :D <3
-Leave Harry alone your fucking stupid slut!
-FAAAAAT!!!!!
Jag la ner mobilen och kollade ner i marken.
-What is it? Sa Harry och kollade oroligt på mig. Tårarna brände innanför ögonlocken, vad hade jag gjort för fel? Är jag verkligen så tjock.
Harry tog upp min mobil och kollade på kommentarerna.
-Vanessa, don't listen to them! You are not fat and you are the most beautiful girl in the world! Sa han och kysste mig.


Förlåt för att det blev så kort men jag kände att jag behövde skriva lite! Det var någon som önskade att det skulle bli mer med Harry och Vanessa, och jag lovar att det nu kommer bli det!

Som sagt så kommer det inte bli så bra uppdatering nu och ett litet tag fram. (läs tidigare inlägg "viktigt")
Men jag hoppas att ni kan förlåta mig för det! Om ni är duktiga på att kommentera så får ni ett till kapitel redan imorgon! :D <3

Kommentarer
Postat av: Bemzii ♥

Det är bra, jag tycker det ska vara lite mer om harry & vanessa just nu, :D♥ - Du är sjukt duktig<3

2012-05-30 @ 19:44:38
URL: http://mspbemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0