I can't love you more than this! Kap.38

Allting slutade i med att vi fick städa hela köket och ringa och beställa pizza.

När klockan var 1 så bestämde vi oss för att gå och lägga oss. Harry somnade direkt, men jag låg bara där och försökte somna, men lyckades inte. Med tanke på hur mycket jag sovit under dagen så var det inte så konstigt.

Ungefär klockan 3 så hade jag fortfarande inte somnat. Jag hade börjat höra massa ljud från köket, och jag bestämde mig för att kolla vad det var som lät. Jag gick sakta ner för trappan och in i köket. Jag såg Harrys pappa långsamt gå runt i köket och det såg ut som om han letade efter något.
-Hello. Sa jag och han hoppade till lite.
-Ohh hi Vanessa. You scared me. Sa han och jag log mot honom. Jag tände lampan och såg på Harrys pappa att han mådde väldigt dåligt.

-Do you need something? Frågade jag.
-I don't feel so good. Sa han och jag gick med snabba steg mot honom eftersom jag såg att han höll på att ramla ihop. Jag tog tag i honom och lät honom stödja mig mot mig.

Can you drive me to the hospital? Sa han och jag kände att mitt hjärta hoppade över ett slag, han mådde verkligen dåligt.
-Should I call the ambulance? Frågade jag.
-No thanks, just drive med to the hospital love. Sa han. Jag satte honom ner på en stol och letade upp bilnycklarna och skrev en lapp till Harry och Anne. Jag ville inte väcka dom. Sen gick vi långsamt ut till bilen och jag började köra.


Förlåt för det korta kapitlet men det är bättre än inget! Eller hur?
Jag känner att jag har tappat många läsare under min dåliga uppdatering, men det ska vi ändra på! Kommentera duktigt och ni kanske får ett kapitel imorgon. Det är inte säkert för jag ska vara borta i princip hela dagen, men jag kan försöka trycka in ett litet kapitel!
Sprid bloggen och kommentera! :D <3

Kommentarer
Postat av: Alwa !!!

Bra Bella din novell har blivit sämre men den är fortfarande jättebra. Du uppdaterar ganska sällan så jag läser tyvärr en annan nu, men kikar in här ibland. Lycka till med din novell du är jätte bra

Xox Alwis

2012-06-12 @ 22:52:04
URL: http://alwasreallife.blogg.se/
Postat av: Bemzii ♥

Bra, du är jätteduktig värkligen<3

2012-06-14 @ 09:15:54
URL: http://mspbemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0