I can't love you more than this! Kap.36

En av killarna drog iväg mig och jag hörde hur Harry skrek och försökte ta sig loss från dom 3 av alla killarna som tagit tag i honom. Killen som höll i mig drog mig bakom ett hörn och jag hörde fler skrik.
-It's over for him now. Sa killen som höll i mig.
-What the hell has he done to you!? Skrek jag och kände ilskan i mig stiga.
-My ex girlfriend dumped me for him... But he didn't even like her. Svarade han mig. Hur fan kunde man bli arg på någon för något sånt!?
-So now i'm taking his girlfriend and his life. Like he did to me.. He took my life away from me when he took my girlfriend.

Jag hörde ännu fler skrik. Jag var inte rädd längre, jag var arg och hade aldrig känt mig så här stark. Harry var mitt allt och mitt liv. Jag var tvungen att gör något.


Lyssna samtidigt som du läser MIN historia! :P :D

Jag tog tag i killens armar och på något sätt så lyckades jag trycka bort dom. Han såg förvånad ut och försökte ta tag i mig igen, men jag sparkade honom på, ja ni vet vilket ställe, inte så jätte hårt, men tillräckligt hårt för att få försprång. Jag sprang runt hörnet och såg Harry på marken med 6 killar runt sig.

Jag sprang snabbare och sprang rakt in i gruppen så att alla tog några steg bak.
-WHAT THE FUCK ARE YOU DOING!!? Skrek jag och lyfte upp Harry som var blodig överallt och inte kunde springa så snabbt själv på grund av det. Killarna försökte få tag på mig men jag lyckades hoppa undan. Jag gick iväg med Harry i min famn och var själv väldigt chockad över det som hänt. Och hur kunde jag ens orka att bära Harry?

Jag såg killarna i ögonvrån som komma efter mig, och jag började springa snabbare, jag har nog aldrig sprungit så snabbt förut.

Jag var tvungen att göra något. Jag la ner Harry på en gräsplätt och började gå närmre killarna.
-No Vanessa don't. Hörde jag Harry säga, jag visste att det här inte var bra men jag var tvungen.
Jag gick fram till killarna och till min förvåning så stannade dom upp och kollade på mig.
-Do you think this is fair? A girl dumped the 7.th guy of you because she loved Harry, not because Harry loved her. And now you want to KILL Harry because that guy didn't treat her fair. Sa jag och kände en tår rinna ner från min kind.
-Okey, kill him and take me, but that dosen't change anything! Sa jag och killarna kollade med medlidande min på mig.

-We.. Började en kille säga, men killen som hade hålt fast mig kom springandes, avbröt honom, och försökte få tag på mig men jag hoppade undan.
-I heard what you said and that was the most redicilous thing I ever heard! Sa han och hån skrattade åt mig.
-Don't you think boys?
-Ehm... No. Sa en av killarna och han som hålt fast mig såg chockad ut.
-So I need to do this on my own. Mumlade han och kom närmre mig. Han slog till mig på kinden och det gjorde verkligen ont. Han försökte slå mig igen men den här gången tog jag tag i hans hand och tryckte ner hela honom på marken. Han såg livrädd ut.
-If you ever tuch me our Harry again... Sa jag och ställde mig upp, lyfte upp Harry och började gå därifrån. Jag kände deras förvånade blickar efter mig. När det gällde Harrys liv eller död hade jag blivit starkare än någonsin förut.

Jag hade på något sätt fått hem Harry och jag satt nu och tvättade ett av hans sår.
-I'm so sorry. Sa jag tyst och kollade ner.
-No Vanessa! You don't have anything to be sorry for. You saved my life and what you did.. It was amayZayn! Sa han och jag log lite och hörde hur dörren öppnades.
-How do you feel? Sa Anne och satte sig bredvid Harry
-The thing you did for Harry was incredible Vanessa. Sa hon sen, Harry måste ha berättat för henne vad som hänt.
-I just saved my life, the only thing I live for. Sa jag och kollade på Harry som log mot mig.


Det blev ett lite längre kapitel idag! Vad tycker ni?
Jag har lite skrivkramp och vet inte riktigt vad som ska hända. Har ni några ideér? Vill ni ha mer drama, romantik eller humor? Kommentera! 5 kommentarer och ni får ett till kapitel imorgon! :D <3

Kommentarer
Postat av: matti

bra äntligen någon som fattar att tjejer kan klå upp killar :)

2012-06-06 @ 21:28:28
Postat av: Anonym

grymt vad bra du är på att skriva

2012-06-07 @ 18:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0