I can't love you more than this! Kap.35

Nästa dag så blev jag väckt av att Anne skrek. Harry hoppade upp ur sängen och sprang ner med mig hack i häl.
-Mom? What happened? Sa Harry och jag såg att Anne stod med en skål i handen och var alldeles blöt.
-Tell me that. Sa hon och jag såg hur Harry flinade. Vi hade tejpat för kranen igår kväll, och Anne hade använt den. Både Harry och jag började skratta, men jag ville inte att Anne skulle tycka illa om mig så jag gick och hämtade en handuk.
-Thanks Vanessa, I have a feeling that this was Harrys idea. Sa hon när jag gav henne handuken och jag såg att Harry nickade.

Harry och jag gick ut på en promenad som slutade vid en liten parkbänk. Vi satte oss ner och Harry kysste mig, sen drog han in mig i en varm kram.
-Have I ever told you how beautiful you are? Frågade han och mitt hjärta hoppade över ett slag. Jag log och kysste honom.
-You really have a hard time right now, with your grandpa, Alex and, yeah you know. But still you are so strong and positive. Sa han och hela jag blev varm. Jag kysste honom ännu en gång.
-Harry, i'm just strong and happy because I have you, the best and the most beautiful guy in the universe. Sa jag och Harry kramade mig.

Vi ställde oss upp och fortsatte gå till en gammal skola.
-I don't think this is a good idea. Sa Harry plötsligt och stannade.
-Why? Sa jag och drog honom med mig.
-Can't we go home? Sa han och jag log mot honom.
-Come on! I want to see your old school! Sa jag och vi fortsatte gå.

Jag ställde mig utanför en av byggnaderna och studerade den. Jag hörde ett ljud och vände mig om. Bakom mig stod det några killar i Harrys ålder.
Harry, who are these people? Sa jag och kollade på Harry som höll min hand hårdare.
-We really need to go. Sa han och jag hörde hans panik i rösten. Han började gå och jag följde efter utan att säga ett ord.
-Wait, is it you Harry!? Hörde jag en av killarna skrika. Han ignorerade ropen och fortsatte gå. Jag kände någon som tog tag i min arm och jag var tvungen att stanna för att jag inte kunde fortsätta gå.
-So, is this your girlfriend? Hörde jag någon säga och jag vände mig om. Jag kollade på Harry som såg skräckslagen ut. Vad skulle hända nu?


Oh vad händer nu? Inlägget med svar på kommentarerna kommer senare! 5 kommentarer och ni får TVÅ långa kapitel imorgon! :D <3

Kommentarer
Postat av: Bemzii ♥

MER, JÄTTE BRA, MÅSTE VETA VAD SOM HÄNDER! :o

2012-06-04 @ 21:47:08
URL: http://mspbemzan.blogg.se/
Postat av: matti

håller med bemzii måste få veta

2012-06-05 @ 15:56:50
Postat av: Anonym

grymt

2012-06-05 @ 15:57:17
Postat av: Fanny

Bra :)

2012-06-05 @ 16:29:17
URL: http://onedirectionnovellsswe.blogg.se/
Postat av: Tuva

Fett duktig jue! Haru gått på nån skrivkurs elle nåt elle? Puss <3

2012-06-06 @ 17:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0