I can't love you more than this! Kap.34

Några dagar senare:
Harry och jag satt på planet påväg hem till Harrys föräldrar, han hade frågat mig om jag ville följa med dagen innan, och jag svarade såklart ja. Jag ville mer en gärna träffa hans föräldrar, hans syster kunde tyvär inte vara med.

Vi gick av planet och började gå mot bagage banden. Efter att ha stått och väntat i 40 minuter så började vi tröttna på att vänta på bagaget, vi var ensamma vid bandet, Harry hade fått sin väska, men min hade inte kommit. Så vi gick och frågade personalen om vart mitt bagage var.

En timme senare så fick vi beskedet att dom glömt min väska vid flygplatsen i London. Hur lyckas man? Dom skulle skika den med nästa flyg, som gick om 3 dagar. Varför händer sånt här alltid mig?

Harrys föräldrar kom och hämtade oss och vi körde hem. Jag blev presenterad för Harrys föräldrar i bilen och dom var verkligen jätte snälla och trevliga. Harry hade berättat för sin mamma om mitt bagage och hon sa att jag kunde få låna kläder och annat som jag behövde. Tur att jag hade handbagaget i alla fall! Där i hade jag en mascara, min mobil, min ipod, en kofta, några tidningar och ett läppglans.

Vi skulle vara hos Harrys föräldrar i en vecka, jag skulle sakna killarna något enormt, men det skulle vara skönt att kunna vara ensam med Harry utan dom för en gångs skull.

Jag väcktes ur mina tankar av att min mobil ringde, på skärmen så stod det:
The king!
Jag skrattade och svarade.
-Hello! Sa jag och hörde en röst som svarade
-Hiiiii! Det var Louis.
-What are you doing and what are you gonna do? Frågade han direkt efter.
-I'm sitting in Harrys room and waiting on Harry, he's on the toilet! And what i'm gonna do, change your name on my phone! Sa jag och båda brast ut i skratt.
-So, why are you not with Harry on the toilet? Sa han och skrattade, jag kände hur jag rodnade.
-Ehm... I don't know... Sa jag och det blev tyst.
-I'm gonna talk to him about that! Sa Louis och vi började skratta ännu mer. Louis och jag pratade en stund, men tillslut kom Harry och vi la på.
-Who did you talk to? Sa Harry. Jag kollade upp på honom och såg att han bara hade en handduk på sig. Jag log och sa
-Boobear! Harry flinade och gick ut ur rummet

Annie ropade att maten var klar och Harry sprang iväg som en stucken gris. Jag log för mig själv och gick ner. Maten var jätte god! Det blev potatisgrattäng med oxfilé som Harrys mamma själv hade gjort.
-It tastes fantastic! Sa jag och Harrys mamma log stort.
-Thanks love! Sa hon och jag log tillbaka.

Vi gick upp på Harrys rum och Harry tog upp ett litet, rött paket. Han gav det till mig och kysste mig på kinden. Jag öppnade försiktigt paketet och där i låg en nyckel-berlock.
-Harry, why did you gave me this? Sa jag och kollade in i hans ögon.
-Your other berlock looked so lonley, so I wanted to give him a friend! Sa jag och båda flinade och jag små skrattade lite. Jag mötte honom i en varm kram.
-It's the key to my heart. Viskade han i mitt öra.


Sämst uppdatering jag vet! Men jag har redan förklarat varför, så jag tror inte att jag behöver säga det igen.
Vad hände med kommentarerna? :O
Jag brukar inte svara på så många kommentarer, så jag bestämmde mig för att svara på alla kommentarer ni kommenterar på det här inlägget! Oavsätt om ni bara skriver "mer". :D <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Mer mer mer!

Men jag bara undrar ... Jag kanske är efterbliven men borde inte killarna gå och spela in låtar i studion lite oftare eller iaf "vara på jobbet"?

Puss!

2012-06-03 @ 10:07:48
URL: http://lindascrazyliv.bloggplatsen.se
Postat av: Bemzii ♥

Mycket bra, <3



Har inte så mycket mer att lägga till xd<3

2012-06-03 @ 11:41:01
URL: http://Http://mspbemzan.blogg.se
Postat av: Tindra

Skit bra!!!!! Skriv med din novvel är den bästa någonsin!!!

2012-06-04 @ 22:11:00
Postat av: Olivia

Meeer älskar sista meningen :D<3

2012-06-04 @ 22:11:43
Postat av: Fanny

Duktigt :) Kommer det komma mer drama snart ? ;)

2012-06-05 @ 16:27:50
URL: http://onedirectionnovellsswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0