Hejdå alla fina!

Hej allihopa! Som ni har märkt så blir novellen sämre och kapitlen färre. Det är för att jag är så otroligt upptagen om dagarna. Och jag har bestämmt mig för att sluta skriva! Det kommer komma några kapitel som kommer avsluta " I can't love you more than this". Men sen kommer jag helt enkelt sluta skriva! Jag hade jätte många idéer för den här och nästa novell men tyvär så har jag för lite tid! Jag kommer behålla bloggen och kanske börja blogga igen någon dag!
Tack så otroligt mycket för den här tiden! Ni har varit underbara" Love u all!
Kram Bella! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

NEEEEJ!!! :( Novellen är ju superbra, VARFÖR?? :'(

2012-06-17 @ 16:26:20
URL: http://lindascrazyliv.bloggplatsen.se
Postat av: MattiMandatvinst

Kul du slutar skriva precis när jag typ börjar gilla one direction

2012-06-17 @ 18:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0