I can't love you more than this! Kap.23

Fridas perspektiv:
-Varför gömmer Vanessa sig? Frågade Alex mig.
-Shh! Säg inget! Sa jag så tyst jag kunde till honom. Det sista Vanessa ville var nog att börja bråka med Harry på ett allmänt café med sin pojkvän och bästis. Killarna kom fram till oss och jag låssades som ingenting.
-Frida?! Where are Vanessa!? And what are you doing here? Sa Niall till mig.
-I'm living here. Sa jag lite ironiskt.
-And i don't think that Vanessa wants to meet you. Sa jag och såg att Harry trängde sig fram ur tjejklungan.
-Frida! Let me talk to her! Sa han högt och såg väldigt allvarlig ut. Jag kollade på Alex som såg väldigt förvånad ut.
-Why do you want to talk to her!? Sa han det högsta han kunde utan att skrika och såg väldigt väldigt arg ut. Harry såg väldigt förvånad ut och öppnade munnen för att säga något.
-She don't want you anymore! You are a stupid guy, that looks like an idiot, sings like an idiot, and are an idiot. Jag såg att fansen backade lite men spärrade upp öronen för att höra vad som hände. Jag såg att Harry började bli tårögd. Var Alex för hård mot honom? Jag såg hur Louis trängde sig fram ur klungan.
-Hey, don't call my friend that! Sa han.
-Ohh, here comes Harrys boyfriend! Sa Alex högt med flickröst och skrattade elakt. You never gonna get back Vanessa! She is mine! Skrek Alex sen. Jag såg att Harry gled ner på marken, och började gråta.
-I did a big misstake. viskade han och började gråta ännu mer. Louis satte sig ner bredvid honom och försökte trösta honom.
-You are even uglier than the fur ball! Skrek han till Louis och började skratta ännu mer. Louis reste dig upp.
-He is not a fur ball! Sa Louis högt i försvar till Harry.
-No you're right, he is a fur monster! Svarade Alex Louis försvar till Harry.
-You are stupid and not worth anything! Skrek Alex sen till Louis.
-STOP! Det var Vanessa som kom utspringandes från cafét.
-Vanessa? Sa Harry och kollade upp.

Bellas perspektiv:
Jag hörde hur Alex började skrika taskiga saker till Louis. Det var okej när han var dum mot Harry, men han skulle inte våga röra Louis! Nu insåg jag vilken idiot Alex faktiskt var! Jag var inte kär i honom, jag ville bara glömma Harry! Jag ställde mig upp och sprang ut ur cafét och skrek stop. Harry kollade förvånat upp på mig och sa
-Vanessa?
-Alex, you can say stupid things to Harry, but don't touch my best friends! Skrek jag till honom samtidigt som jag smällde igen dörren.
-But.. I can explain. Sa han tyst.
-No! It's over! Sa jag till honom. Alex reste sig upp och gick iväg. Vilken lättnad att bli av med idioten. Jag såg att Louis och resten av killarna kollade chockat på mig. Jag sprang fram och kramade om Louis.
-He is an idiot, dont listen to him! Viskade jag i hans öra. Han kollade på mig och nickade. Harry ställde sig upp och gick fram till mig.
-Vanessa? Please talk to me. Sa han tyst. Jag ignorerade det och lossades att han inte fans.
-Vanessa please, i know i did a misstake, but.. Sa han men jag avbröt honom
-What do you think should happen?! That you can kiss a girl, brake my heart, and then come back and think that everything is okey?! Skrek jag till honom och kände tårarna som rann ner för mina kinder. Zayn hade bett fansen att gå, han sa att dom behövde vara ensamma ett tag. Så det var i alla fall inga fans som såg mig gråta.
-So you came over me fast? Sa Harry väldigt tyst och kollade ner i marken.
-No... I didn't really love Alex, but i needed something to get you out of my head! And then i choosed a new boyfreind... Sa jag lite osäkert.

Frida kom fram till mig och kramade om mig.
-Lets go. Sa hon och började gå.
-Gå i förväg du, jag ska bara säga några ord till killarna. Sa jag och Frida nickade.


Här kom andra kapitlet i dag som jag lovade! 6 kommentarer och det kommer ett nytt kapitel imorgon! Men vad tycker ni egentligen om bloggen? Kommentera! :D <3


 


Kommentarer
Postat av: Bemzii

Meer:D

2012-04-28 @ 22:50:10
URL: http://mspbemzan.blogg.se/
Postat av: Linda

Mermermer! <3

2012-04-29 @ 10:29:43
URL: http://Www.lindascrazyliv.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

MER

2012-04-29 @ 11:01:17
Postat av: Anonym

Bra Bella

2012-04-29 @ 11:02:12
Postat av: Klara

Meeeer

2012-04-29 @ 15:47:24
Postat av: Fanny

Duktigt :) din blogg äger !

2012-04-29 @ 16:19:38
URL: http://fannybloggar.devote.se
Postat av: Alwa !!!

Du = BÄST <3<3<3

2012-04-29 @ 16:37:13
Postat av: Bemzii ♥

Harry och Vanessa ska bli tsm igen!<3

2012-04-29 @ 16:59:02
URL: http://Http://mspbemzan.blogg.se
Postat av: Klara

Asså du är asduktig så det är bara o fortsätta. Som jag sa meeer! :D

2012-04-30 @ 11:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0